czwartek, 28 sierpnia 2014

Makeup


Hej moi kochani! Jak się czujecie z myślą, że w Poniedziałek do szkoły? bo ja okropnie. Dlatego też, że zaczyna się szkoła, nauka i sprawdziany trzeba trochę odłożyć bloga na bok i zacząć się skupiać na szkole. Postaram się dodawać posty raz/dwa razy w tygodniu. Chyba nikt z was by nie dał rady pogodzić bloga i szkołe razem. Zrozumcie, że najpierw obowiązki a potem przyjemności:) Nie przedłużając dziś przychodzę do was z postem o moim codziennym makijażu bo słyszałam, że wiele z was lubi takie posty.

 najpierw oczyszczam twarz nakładając tonik z Loreal Paris.
 następnie nakładam podkład z Maybelline.
 robię kreski zwykłym eyelinerem z Lovely.
na koniec tuszuję rzęsy jednym z tych czterech maskar.
1. Astor 2.Miss sporty 3.Manhatan 4.Maybelline

a tu jeszcze pare beznadziejnych zdjęć:









mogliście w końcu zobaczyć mojego drugiego kota Bruna:) dobra misie spadam, odezwę się do was jakoś za kilka dni. Trzymajcie się:)

8 komentarzy:

  1. Ja też czuję się okropnie... Ale z drugiej strony nie mogę się doczekać, bo idę do nowej szkoły i wiadomo hahaha Strasznie się boję, że nie pogodzę blogowania ze szkołą.. Cóż. Life is brutal hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodatkowo będę w klasie maturalnej, więc czuję sę podwójnie okropnie! ;) Słodki kociak!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś nominowana do LBA! http://szaloneinspiracje.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz idę do liceum i również muszę pogodzić szkołę, obowiązki domowe oraz dwa blogi :/ Jakoś się uda :)
    Co do posta, to używasz fajnych kosmetyków i masz piękne kreski *.*

    Zapraszam do mnie: http://sasek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka Ty ładna jesteś!:) bardzo podoba mi się twój blog:)
    obserwuję, by być na bieżąco:) mam nadzieje, że u mnie też ci sie spodoba:*
    http://kiproovska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale równo wychodzą Ci kreski! Podziw :)
    -Cudowny blog - będę wpadać częściej!
    . .
    . .
    Mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim ostatniej notce? Jeśli tak koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/10/autumn-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ /♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia Ci wyszły, piękny kotek:)

    OdpowiedzUsuń