sobota, 9 sierpnia 2014

Plan filmowy "Lekarze"/jezioro

Hej! Dziś chciałabym wam opowiedzieć o planu serialowym "Lekarze", który odbył się wczoraj (08.08.14) myślałam, że statyści to nic takiego, tylko przejdą albo udają, że coś robią. Ale to serio męczące jeśli 20 razy powtarzana jest jedna scena i w kółko to samo się dzieję. Poza tym grać trzeba 12 godzin w tym jedna przerwa godzinna i kilka 10 minutowych. Na początku było fajnie, ale potem wszystko zaczyna się nudzić. Swoje przerwy mieliśmy w klubie NRD gdzie dawali napoje i jedzenie. Fajnym momentem było to, że ludzie z ciekawością patrzyli się jak gramy, chcieli tu wejść bo widzieli innych ludzi (statystów) i te ich rozczarowanie, gdy ochroniarz mówi, że tutaj nie wolno wchodzić. Ogółem było bardzo fajnie, pomimo tego, że to męczyło. Fajni ludzie i ogółem dobre towarzystwo. Chciałam też poruszyć temat drugi. Kilka dni temu spędziłam bardzo sympatyczny dzień u boku mojej przyjaciółki. Byłyśmy nad jeziorem i spędziłyśmy naprawdę dobre chwile. Wstawię wam tu trochę zdjęć. Myślę, że taki post spodobał wam się :)

4 pierwsze zdjęcia robił mój brat:



 
Outfit:
bluzka - New Yorker
spodenki - Sinsay
buty - Nike
okulary - H&M
  

11 komentarzy:

  1. świetnie że ktos kto ma styczność z aktorstwem pisze to jak tam jest i wgl strasznie mi się ten post podoba !

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, no i oczywiście post też fantastyczny!
    Zapraszam do siebie: http://aldrazek.blogspot.com/2014/08/fashion-inspiration.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę , uwielbiam ten serial ! :)

    dadziaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super pewnie miałaś ogromny stres : ) heh ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym być statystą w Lekarzach, aż zazdroszczę, ale jednak z pewnością to męczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne doświadczenie, trochę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wypadu nad jezioro!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten serial.Zazdroszcze,też chciałabym być statystką :)
    obs/obs?ja JUŻ :33 katie-about-katie.blogspot.com
    (tylko nie w g+)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia :D Na pewno się dobrze bawiłaś :)
    pozdrawiam ♥
    http://swiat-moimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń