czwartek, 21 sierpnia 2014

TAG: wolałabyś +OOTD

Hejeczka, co tam u was? bo u mnie świetnie :) właśnie siedzę z Sarką i odpoczywamy po naszej sesji. Dziś spałam do 12 i ledwo co zdążyłam na przystanek po nią. Od razu poszłyśmy na tzw. płyty i robiłyśmy dużo zdjęć, które zaraz wam wstawię. Dzień ogólnie minął bardzo fajnie, ale jeszcze się nie skończył! Mam dla was dzisiaj również tag:wolałabyś ale pare pytań wyrzucę i dodam swoje, ponieważ jak dla mnie są mało ciekawe. Żeby nie przedłużać może już zacznę.

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?
myślę, że z nieułożonymi włosami ale w makijażu.
2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?
 wypadły rzęsy. Lepsze sztuczne rzęsy, niż malowane brwi jak na moje:)
3. Wolałabyś puścić głośnego ale nie śmierdzącego bąka, czy cichego ale śmierdzącego?
haha, cichego ale śmierdzącego bo niekoniecznie by każdy wiedział, że to ja go puściłam.
4. Wolałabyś zginąć płonąc czy topiąc się?
podobno nie ma nic gorszego niż palenie żywcem, więc wolałabym topiąc się.
5. wolałabyś stracić wszystkie stare wspomnienia czy nie być w stanie stworzyć nowych?
to chyba najgorsze pytanie na świecie, jest mega trudne i nie wiem dlaczego je tutaj dałam, po prostu jest mega do pomyślenia. Stracić wszystkie wspomnienia? to jest coś okropnego, tyle sie w życiu przeżyło i teraz tak miałabym o wszystkim zapomnieć? A nie móc stworzyć nowych też jest czymś nie do pomyślenia więc na prawdę, nie wiem. Nie jestem w stanie na to odpowiedzieć.
6. Wolałabyś spędzić cały dzień a Asapem Rocky czy przytulić Wiza Khalifę?
kocham jednego i drugiego, przytulenie trwa pare sekund a spędzenie całego dnia z Asapem trwa no cały dzień, więc jednak wybrałabym cały dzień z Asapkiem:)
7. Wolałabyś całe życie ubierać się w Stradivariusie czy Bershce?
oby dwa te sklepy uwielbiam, ale chyba jednak Bershka.
8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
 zły kolor włosów chyba, mogłabym w każdej chwili się przefarbować, a jakbym miała źle obcięte no to już ciężko by było.
9. Wolałabyś do końca życia jeść w mc'donaldzie czy kfc?
ciężki wybór, ale chyba jednak kfc <3
10.Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?
pędzli, bo podkład czy coś można równie dobrze nakładać czymś innym, a mascara jest ważna w moim życiu haha.

To koniec tego tagu, myślę ze wam się spodobał:) Piszcie co wy byście woleli, a teraz trzymajcie fotki z dzisiejszej sesji.




       














 koszulka - Sinsay
spódniczka - stradivarius
kurtka - ?
buty - nike
okulary - h&m
bransoletki - House
zegarek - House

 

12 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, a najbardziej podoba mi się spódniczka w ananasy *O*
    Zapraszam do mnie, a jeżeli blog Cię zaciekawi, to zapraszam do obserwatorów :)
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag i zdjęcia.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha świetne odpowiedzi :D
    Poza tym ładne zdjęcia i stylizacja!
    Zazdroszczę włosów *-*
    Pozdrawiam :*

    http://fortunatelytour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że korzystasz z ostatnich dni wakacji. Świetna stylizacja.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiesz gdzie kupiłaś kurtkę ? Szkoda a podoba mi się, oczywiście świetna stylizacja !


    http://kreatywna-milena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zmieniłabym tylko buty, reszta super :)
    wzajemna obserwacja?:) http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Stradivariusa nie lubię, już widzę siebie do końca życia chodzącą w biało-różowych koronkach...

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja i świetny TAG :)
    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre pytania po prostu mnie rozśmieszyły, a przy czwartym zaczęłam się obawiać, kto je zadaje... ;) Fajne odpowiedzi i dobrze z nich wybrnęłaś. Co do końcowych zdjęć, bardzo podoba mi się kurtka dżinsowa, jest taka w miarę oversize i to mi w niej odpowiada, lubię takie ciuchy.
    Pozdrawiam ciepło. :)

    inspiratium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia *.*
    obserwuję i zapraszam do mnie : http://justyna-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń