sobota, 20 grudnia 2014

Selfie II


Hej! Mamy w końcu wolne! Tak się cieszę, że za pare dni są święta, a potem sylwester! Brakowało mi takiego małego wypoczynku. Uwielbiam klimat świąt, te przygotowania, choinka, rodzina, prezenty. Choć czasem wygląda to sztucznie i każdy jest dla siebie sztucznie miły to i tak lubię święta. Szkoda tylko, że nie ma śniegu. Dzisiaj byłam na zdjęciach ale było strasznie zimno więc zrobiłam tylko parę z czego wybrałam 2 albo 3 jak to ja:) Za to porobiłam sobie znów selfie więc mogę wam pokazać:) A i pofarbowałam sobie włosy, na brąz. Nie ma jakieś bardzo dużej różnicy ale o wiele lepiej się z takimi czuję:) no także, miłego dnia!:*











10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia bardzo mi się podobają jesteś bardzo ładna ;)
    Świenty blog :)
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) widać trochę różnicy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szóste zdjęcie *.*
    Wesołych Świąt :)
    http://bycaaarolyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jaki śliczny sweterek <3
    A jakie ty masz włosy! <33
    duskaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te zdjęcia, jak wyjęte z tumblra <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A tam... tak się tylko zastanawiam dlaczego większość osób ma takie genialne włosy,a moje takie nijakie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, zazdroszczę włosków:)

    OdpowiedzUsuń