poniedziałek, 21 lipca 2014

Moje plany na wakacje.

Witajcie.
Dziś chciałabym poruszyć taki luźny temat - o wakacjach. Wielu z was pisze na blogu bądź kręci vlogi na youtube właśnie na ten temat, a że ja nie mam żadnego ciekawszego pomysłu na posta też napiszę o tym :) Zapewne myślicie, że skoro piszę o moich wakacjach muszą być jakieś cudowne, że wyjeżdżam nie wiadomo dokąd. W pewnym sensie macie rację, będą cudowne! Oczywiście przeważa spontan i spotkania ze znajomymi, różne wypady na miasto bądź do galerii handlowej, ale już jutro wyjeżdżam na 10 dni na Mazury z mamą, jej koleżanką i jej dziećmi. Nie wiem czy się cieszyć czy też nie. Będę tęskniła za wszystkimi tutaj z moich okolic i coś przeczuwam, że na tych mazurach będę się troszkę nudzić. Ale za to 12 sierpnia wyjeżdżam z mamą i z moją przyjaciółką Sarą nad morze do Władysławowa :) wiem, że będzie super bo mamy tam kilku znajomych i będzie co robić. Nie chce was szczegółami zanudzać, bo wiem, że to mało interesujące. Jak widzicie nie wyjeżdżam nigdzie za granicę i nie będę miała żadnych luksusów, ale wiecie co? nie chcę. Chce tylko dobrze się bawić i spędzić czas z Sarą i innymi. To jest moim zdaniem najważniejsze. Nieważne gdzie, ważne z kim :)

A wy jak spędzacie wakacje? :)

5 komentarzy:

  1. Ja cały lipiec siedzę w domu, może w sierpniu pojadę na wieś do dziadka ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie! ^^

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie jadę na Mazury ;/ fajny blog, miło się czyta ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/lay-me-down.html nowa notka! zapraszam serdecznie każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Prosiłabym także o poklikanie w baner sammydress(pierwszy po prawej stronie bloga)dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie znaczy wiele. Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już za tydzień jadę do Polski i nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń