środa, 23 lipca 2014

Urodziny/Mazury

Hej!
Jestem juz na mazurach. Pisze do was z tableta i nie macie pojecia jak mi ciezko:( nie wiem czy cokolwiek z tego wyjdzie. Narazie siedze w domku i bylam sie tylko przejsc po okolicy. Mam bardzo bliziutko jezioro, na przeciwko mojego domku. Tylko ta plaza jest strasznie malutka i sa na niej okropne kamienie. Jestem tu az na 10 dni i serio nie wiem co ja tu bede robic bo jest strasznie nudno. Tak ogolem to mam dzisiaj urodzinki, moje 15 :) Dziekuje wszystkim za zyczenia! Ogolnie pogoda jest straszna :( Mam nadzieje ze wy sie nie nudzicie tak samo jak ja. Milego dnia i lapcie tu kilka zdjec z teraz :) z gory przepraszam za ich jakosc ale nie wzielam zadnego aparatu ani nawet laptopa gdzie bym mogla zgrac tam zdjecia.

3 komentarze:

  1. Szkoda ze nie ma butow na kolorowym zdjeciu. Cekawa ich jestem. I jak widac wyszlo. Zdjecia wcale nie sa takiej zlej jakosci. Dobrze wygladasz

    Zapraszam mlodziezowa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam mazury:) super zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń