sobota, 24 stycznia 2015

Day with blonde


Hejka. Z góry przepraszam za dwutygodniową przerwę ale to wszystko przez naukę i szkołę. Dziś znalazłam czas i poszłam na zdjęcia z Blondi. Pewnie nie wiecie kto to jest. Ale się dowiecie bo wstawię też tutaj jej zdjęcie. Powiem wam, że dobry fotograf z niej:) Dziś niby ładna pogoda i słoneczko świeci, ale jest straszny mróz i nam rączki odmarzały. Czego się nie robi w końcu dla zdjęć, no nie? Idziemy niedługo na drugą sesję, więc zostawiam was jak na razie z tą. Trzymajcie się:)












Ja: bluza-Zara, spodnie-Stradivarius, buty-pull&bear, czapka- h&m, pierścionek-Tally Weijl, bransoletka-sinsay
Natalia: kurtka-Stradivarius, bluzka-Stradivarius, spodnie-House, zegarek-Allegro



14 komentarzy:

  1. Super stylizacja. Fajnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja i zdjecia! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetna stylizacja, bardzo mi się podoba.
    Buty i bransoletki są genialne.
    Obserwuję. :)
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, śliczna jesteś!
    Piękne zdjęcia i stylizacja :)
    Nie mogę doczekać się kolejnego postu z nowymi zdjęciami djgfdsadj <3
    Trzymaj się i obserwuję ;p

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia faktycznie dobry fotograf ! :)
    Bluza i spodnie ślicznee *-*
    Czekam na następny post
    Obserwuję.

    one-moment-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, uwielbiam to połączenie złota z czernią,zawsze się sprawdza :-)
    Kochana zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga i komentowania
    http://patrycja199210kimkardashian.blogujaca.pl/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sesja, bardzo lubię takie stylizacje w czerni, głównie dlatego, że sama bardzo długo się tak nosiłam. obecnie staram się wprowadzać więcej kolorów, ale nadal mam słabość do tego koloru. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, oby tak dalej.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, Twój blog jest cudowny :) te zdjęcia są super, a Ty jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo podoba mi się twój blog , bedzie moim ulubieńcem :)
    http://lovewillremember-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, pierwszy raz jestem na twoim blogu i muszę powiedzieć, że bardzo mi się spodobał, oby tak dalej :)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, a Blondi nie dość że utalentowana to jaka ładna!
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń