sobota, 10 stycznia 2015

Hi

Hej:) tydzień temu nie dodałam posta, ze względu na naukę. Musiałam dużo się uczyć. W sumie nadal muszę, ale zatęskniłam za blogiem i chciałam coś wstawić:) Śniegu znowu nie ma. Za to codziennie pada i jest straszna pogoda. W dodatku gdy się budzę do szkoły o 6 rano wydaję mi się jakby była noc i zawsze myślę, że źle nastawiłam budzik. W drodze na autobus również jest bardzo ciemno i muszę iść z latarką. W dodatku ten wiatr i temperatura sprawia, że kompletnie nie mam ochoty nigdzie wychodzić. Wczoraj po szkole pojechałam do galerii i kupiłam parę rzeczy. Myślę, że nie będę robiła żadnego haulu tylko w różnych postach będą stylizację nowych rzeczy. Dziś mam zamiar wam przedstawić crop topa w paski z h&m. Jakoś ostatnio wzięło mnie na paski i proste rzeczy. Do tego świetnie pasowała moja nowa czapka, która jest również z h&m. Do tego spodnie z wysokim stanem i wyglądamy świetnie:) Wczoraj szukałam cały czas czarnych spodni właśnie z wysokim stanem i czarnej spódniczki ale nigdzie nie było tego czego potrzebowałam. No nic, może kiedyś uda mi się coś znaleźć. Dobra, zostawiam was ze zdjęciami. Miłego dnia:)




 crop top-h&m, spodnie-pull&bear, buty-pull&bear, czapka-h&m


10 komentarzy:

  1. Ale ładna jesteś :o pięknie wyglądasz w tym topie :D ja od jakiegoś czasu mam jakąś ciągawkę do pasków <3 Jakieś urocze mi się wydają.Nie wiem jaki jest tego powód,ale okej ;P Super czapka :O Pozdrawiam ^^

    PS Tak patrzyłam na to ostatnie zdjęci ai zastanawiałam się dlaczego taka ładna dziewczyna nie ma ani jednego komentarza pod tym postem.Aż dziwne mi się to wydaje xd :D Powodzenia w blogowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się strasznie rano nie chce wstawać. W szkole też teraz nauka, poprawy, ale we wtorek już rada ;D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś :O <3
    Zdjęcia są rewelacyjne!
    Nie lubię wcześnie wstawać, więc mamy coś wspólnego :D
    http://kamalife69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze ust ♥
    kochana, masz ochotę na wspólną obserwację? zacznij i daj znać u mnie, to się odwdzięczę.
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ TUTAJ♥ + poklikasz? :* buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz wręcz zajebiście do tego te usta !!!

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie rewelacyjne :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Nie dość, że jesteś śliczna i masz cudowną figurę, to jeszcze stylizacja świetna :-)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń