niedziela, 22 marca 2015

My hair routine♥


hej wszystkim♥ ale długo mnie tu nie było jeju. Postaram się tu wrócić choć nie jestem w 100% pewna czy będę tu dodawała systematycznie. Za miesiąc mam egzaminy gimnazjalne poza nauką również chodzę na treningi na siłownie i wracam późno więc nie wiem jak jeszcze pogodzę z tym wszystkim bloga. Bardzo bym chciała mieć więcej czasu i myślałam czy nie powrócić na bloga dopiero po egzaminach. Może zrobimy tak, postaram się bardzo jak najczęściej tu dodawać a jak mi nie wyjdzie to nie obrażajcie się. Na pewno nie zostawię tego wszystkiego bo lubię to robić i na pewno po egzaminach już będzie okej.

Nie przedłużając dziś mam dla was posta dot. moich włosów bo parę osób mi pisało, że chciałoby taki post zobaczyć. Na wstępnie może powiem wam, że zapuszczam włosy ale nie wiem od kiedy po prostu sobie rosną i podcinam końcówki raz na jakiś czas. Staram się raz na miesiąc .Myję moje włosy co dwa dni. Przejdźmy do tego czego używam.

na początek myję włosy szamponem, akurat obecnie z Pantene, ale jak mi się kończy kupuje zawsze inny. Nie robi mi to różnicy jaki to jest szampon, najważniejsze żeby oczyścił mi włosy:) następnie nakładam odżywkę na minutę lub dwie. Tu się bardziej skupiam, bo odżywka bardziej wpływa na nasze włosy. Jak widać obecnie używam z Syossa i mogę wam ją polecić bo włosy są po niej na prawdę super! Używam ją przy każdym myciu.

następnie przychodzi czas na maski do włosów. Ta z syossa jest to odżywko/maska. Bardziej ją używam jako maskę. Oby dwie maski są bardzo fajne, choć nie używam ich systematycznie co tydzień.

gdy już umyję włosy psikam je jedną z tych odżywek w sprayu. Jedna jest na dzień druga na noc ale spokojnie oby dwie można stosować na dzień lub na noc przynajmniej ja tak robiłam i efekty są takie same, nie umrzecie od tego, że odżywkę na noc będziecie stosować w dzień:) Włosy po nich się fajnie rozczesują i ładnie pachną.

ożywam też na zmiane z odżywkami w sprayu takiego olejku również z pantene. Uwielbiam swoje włosy po nim!

 a gdy moje włosy są w gorszym stanie używam pudru got2b, który ma nadać objętości. Albo suchego szamponu z batiste, który jest cudowny! Pudru używam bardzo bardzo rzadko, bo nie widzę aż takich efektów. No może przez 10 minut włosy są faktycznie uniesione ale potem to wszystko znika. Produkt jest mało wydajny i jak na swój sposób dosyć drogi.

mam nadzieję, że post się wam spodobał i już nie będziecie pytać czego używam do swoich włosów. Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na mojego instagrama:


10 komentarzy:

  1. Świetnie pielęgnujesz włosy, ja jedynie używam szamponu, chociaż przydałaby mi się jakaś odżywka :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm jakos nie moge przekonac sie do syossa moze sprobuje jeszcze ta serie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za Sayosami do włosów
    mam po nich jakieś dziwne, obciążone włosy
    ale za to Pantene bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aż tyle tego nie nakładam :D ograniczam się do szamponuni odżywki ;) czasami nałożę olejek chroniący przed wysoką temperaturą :)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę sobie kupic Batiste :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam odżywek, ponieważ one przyśpieszają przetłuszczanie się włosów a bez nich i tak moje włosy wyglądają świetnie.
    Świetny post.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ja nie używam większości z tych kosmetyków. Z chęcią jednak wypróbuje!
    Znam tylko suchy szampon.

    Pozdrawiam! :)
    natt-official.blogspot.com- Kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty, będę polować na maskę z syossa :D
    ja obecnie używam odżywki z gliss kura i też mogę ją polecić :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze sie zaopatrzyc w takie olejki do wlosow ;)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym kupić sobie batiste. Posiadam jedwab z Mariona. Jest cudowny! :))
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń