niedziela, 12 kwietnia 2015

#goodday

 Hejj wszystkim! Co u was? w końcu dodaję jakiegoś posta. Pomimo tego, że bardzo się źle czułam to wczoraj poszłam na zdjęcia, bo to jedyna wolna chwila, którą miałam. W szkole przez dwa tygodnie musimy siedzieć do 18, więc kończę bardzo późno. Niestety-egzaminy. Mam nadzieję, że dam radę. Chciałabym mieć to już za sobą.. No nic, zaraz mykam spać. Ostatnio na nic nie mam czasu to jest dobijające, serio. Chce już maj. Notka krótka bo za bardzo nie mam o czym pisać. Sami rozumiecie. Co ma się dziać skoro siedzę całymi dniami w szkole i się uczę. Jedynie wczoraj byłam na mieście z Sarą, Andżeliką i Magdą.  Boooże moje lenistwo mnie dobija! trzeba się wziąć za siebie bo jak na razie mam całkowicie na wszystko wylane a tak być nie może! Już teraz wszystkim życzę powodzenia na egzaminach gimnazjalnych i maturach:*




INSTAGRAM | ASK

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog i zdjęcia, bede wpadać cześciej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia również życzę wszystkim piszącym egzaminy :)
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jesteś piękna<3
    zapraszam do mnie :
    http://xmaalw.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post i śliczne zdjęcia! :D

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są niesamowite! Także ostatnio spędzam większość swojego czasu w szkole a potem przy książkach. Powodzenia na egzaminach :) http://bruneheureuse.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że poradzisz sobie z egzaminami i, że dostaniesz się do wymarzonej szkoły. Rozumiem, żeby siedzieć w szkole do 16, ale że do 18?! Szczerze współczuję. Mocno będę trzymać kciuki za ciebie!
    Bardzo fajne zdjęcia. Świetne szorty i koszulka ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia, powodzenia na egzaminach!<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) JA jestem w domu zawsze przed 16, no chyba, że ucieknie mi pociąg :P Powodzenia na egzaminach :)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit, płynie od ciebie dobra energia ✨ zapraszam do siebie www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) Mam nadzieję, że postarasz się wpadać tu częściej. :)
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń